3.02.2015

NUTKA MIEDZI I CZERWIENI

HEEJ!

Dawno nie było tutorialu, to fakt. Dzisiaj wpadam tutaj z mejkapem, który można modyfikować w dowolny sposób, dogodny dla każdej z Was. Ja wyszłam z propozycją nutki miedzi i czerwieni, ale te elementy można zamienić na inne odcienie, które będą dobrze ze sobą współgrać, np.: można połączyć granatowy z błękitnym (idealne kolory dla piwno i niebieskookich), żółty i pomarańczowy (oczy w odcieniach brązu lub zieleni), fioletowy z pomarańczowym. Zestawień jest wiele, trzeba kombinować. Polecam!





1. W okolicy załamania oka nałożyłam ziemisty, szary cień (nr 2 z paletki Avon mocha latte)



2. Na środek powieki zaaplikowałam jasny, połyskujący cień  (z paletki NYC Individual Eyes 001 All eyes on us odcień Highliter)


3. Kreska eyelinerem (Wibo)



4. Linią wodną zaznaczyłam czarną kredką, a dolna powiekę czarnym, matowym cieniem (robrze rozetrzeć)


5. Na dolnej powiece, od zewnętrznej strony nałożyłam czerwony pigment z drobinkami. W 5 i 6 etapie możecie pokombinować z kolorami. Odcienie mają tylko przebijać, stąd czarna baza. Nie mają to być kolory wiodące.



6. Od wewnętrznej strony zaaplikowałam miedziany pigment z drobinkami. Całość razem ze sobą połączyć.


7. Na końcu wytuszować rzęsy.





Podczas tworzenia tego tutorialu strasznie łzawiły mi oczy, a w zasadzie tylko jedno, lewe. To, które zawsze fotografuje. No nie dało się opanować tych łez. Linię wodną musiałam kilka razy poprawiać. :p


 Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam gorąco!
Sara


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13596311/?claim=xk7wjdyzwvk">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 komentarze: