10.02.2015

METAMORFOZA KAROLINY - ULTRAPROSTY MAKIJAŻ DLA KAŻDEJ

Czeeść,
dzisiaj przedstawię Wam ultraprosty makijaż, który jest totalnym standardem wszystkich wesel i innych tego typu imprez. Jest również bardzo bezpieczną propozycją dla każdego typu urody. Najważniejsze, że można wykonać go bardzo szybko. 
Ta metamorfoza była totalnie nie planowana. Miałyśmy 20 minut do wyjścia na niezobowiązującą imprezę i nagle narodził się pomysł "Sara, wymaluj mnie". Jako, że Karolina na co dzień nigdy się nie maluje, to z chęcią chciałam jej pokazać jak podkreślić swoje atuty. No, ale, że nie było dużo czasu, postawiłam na klasykę z uwzględnieniem charakterystycznej cechy modelki, czyli włosów w odcieniu wina. 




Klasyka wesel, czyli smokey eyes w kolorze grafitu bądź czerni w zewnętrznym kąciku na bazie z jasnego, perłowego lub satynowego cienia. Wewnętrzny kącik również podkreślony tym samym, jasnym cieniem. Dolna powieka jest w odcieniach czerni. 

Ja jednak Karolinie dodałam w okolicach wewnętrznego kącika nieco połyskującego cienia bordowo- czerwonego Red Night z paletki Makeup Revolution, by wydobyć trochę ognia z oczu i odnieść tę stylizację do jej koloru włosów. Cały makijaż oka został stworzony za pomocą tejże paletki. Usta zostawiłam w kolorze Nude. A kości policzkowe podkreśliłam lekkim bronzerem z KOBO  nr 308 Sahara Sand. Zobaczcie sami ;-)


PRZED:




PO:





Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz