17.02.2015

Mój look na konkurs #MAXIkarnawał

Cze!
Jeśli choć trochę interesujecie się makijażem i oglądacie video tutoriale makijażowe na YT, to zapewne kojarzycie Maxineczkę. Dziewczyna o tym pseudonimie jest jedną topowych vlogerek urodowych. Razem ze sklepem Let's beauty ogłosiła konkurs na wykonanie karnawałowego makijażu. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wysłała swojego zgłoszenia, zwłaszcza, że nagrody wołały do mnie "SARA SCHOWAJ MNIE W SWOIM KUFERKU!". Nie mogłam odmówić... Spis nagród w opisie TEGO filmiku.

Maxineczka została zalana makijażowymi propozycjami. Napisała na swoim fan page'u, że doszło do niej ponad 2800 zgłoszeń! :o To bardzo dużo, ale mnie to w ogóle nie dziwi, bo było o co walczyć. Nagrody warte ponad tysiąc złotych, rekomendacja na vlogu Maxineczki- gra warta tej świeczki. No ale z tych ponad dwóch tysięcy maili, mój nie został wybrany :D Nie wygrałam, nie zostałam wyróżniona i jakoś z tego powodu nie płacze, nie jestem zaskoczona, bo konkurencja była przeogromna. 

Jeszcze przed wykonaniem finalnego makijażu, długo myślałam jak ma wyglądać moja propozycja karnawałowa. Ten typ makeup'u jest trudny, bo tak naprawdę może to być makijaż artystyczny, ale też wieczorowy. Nie łatwo trafić w gust. To mogło być wszystko. Ja, szczerze mówiąc, totalnie nie miałam pomysłu na ten look.
Zobaczcie co z tego wyszło. 
(Zdjęcia: Michał Konkol)










Główny konkurs zakończono, ale sklep Let's beauty informuje, że ogłasza dogrywkę i nadal można nadsyłać zgłoszenia i wygrywać nagrody. Pewnie się zgłoszę, też się zgłoście ;-)

Pozdrawiam,
Sara

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :)))) A Ty wysłałaś swoją karnawałową propozycję makijażową? ;-)

      Usuń