2.12.2014

#BURGUND

Hejou,

jest klimat, bo zaczął się grudzień. Najlepszy czas w roku dla ducha. Już zaczęło się wywlekanie stroików świątecznych z piwnicy, kupowanie prezentów i inne takie tam. Uwielbiam ten czas. :)
A tymczasem, dzisiaj wpadam z mega na czasie burgundowym makijażem. Burgund pasuje dla osób z brązowymi, piwnymi, niebieskimi oczami z włosami w odcieniach od średniego blondu do ciemnej czekolady. Niesamowicie podkreśla oko i zarys twarzy. Dodatkowo, jest fajnym pomysłem dla makijażu osoby dojrzałej. 



1. Na większość powieki nałożyłam cień z paletki MUR Flawless w odcieniu Burgundy Nights.
2. W zewnętrznym kąciku i w załamaniu zaaplikowałam czarny cień z drobinkami z paletku MUR Cafe Noir. Roztarłam na kształt kociego oka.
3. Wewnętrzny kącik podkreśliłam błyszczącym jasnoróżowym cieniem z paletki MUR Barely pink.
4.  Na linię dolnej powieki nałożyłam cień, który jest połączeniem czarnego i burgundowego cienia. Zmieszałam te dwa odcienie.
5. Wytuszowałam rzęsy




Do tego makijażu użyłam:
Twarz:
- fluid matujący BeBeauty odcień odcień 03
- korektor pod oczy BB Bell odcień 011 Sand
- bronzer honolulu
- puder Rimmel Stay Matte odcień 005 silky beige
Brwi:
- konturówka Celia
Oczy:
- paletka Make Up Revolution Flawless odcienie: Burgundy Nights, Cafe Noir, Barely Pink
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
Usta:
- Wibo Eliksir odcień 05

Pozdrówki,
Sarolova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz