9.12.2014

MAKIJAŻ NA #ŚWIĘTA

Ho, ho, ho!
Święta tuż tuż, a trzeba przecież wiedzieć jak się umalować! Dzisiaj przedstawię Wam pierwszą moją propozycję, a będzie ich kilka. Jest to makijaż z roztartą, przydymioną kreską. Ten makeup bardzo fajnie podkreśla oko i nadaje mu zalotnego i głębokiego spojrzenia. Nada się na wieczór wigilijny, ale też na studniówkę.
Zapraszam do tutorialu :)




1. Na całą powiekę nałożyłam jasny, satynowy cień. Zagłębienie podkreśliłam cieniem w kolorze kawy z mlekiem z paletki z Avonu. 
2. Zagłębienie podbiłam szarym cieniem.
3. Wzdłuż linii rzęs narysowałam czarną kreskę, może być niechlujnie.
4. Ową kreskę roztarłam szarym cieniem małym pędzelkiem (tym samym co w zagłębieniu).
5. Dolną powiekę podkreśliłam znów szarym cieniem.
6. Na linię wodną nałożyłam białą kredkę. Rzęsy wytuszowałam.
Jeśli nie uda Wam kredką się ostro zakończyć kreski, można sobie pomóc eyelinerem, który ma cieńszy pędzelek. 





Do wykonania tego makijażu użyłam:

Twarz:
- krem BB Eveline odcień jasny
- puder Rimmel Stay Matte
- korektor pod oczy Bell BB odcień 011 Sand
- bronzer honolulu
- róż Rimmel Blush, odcień Pink Rose

Brwi:
- konturówka Celia

Powieki:
- baza pod cienie Catrice kamuflaż nr 001
- paletka Avon odcień Mocha Latte ( nr 1- cała powieka i nr 2- załamanie )
- szary cień z paletki The Colour Workshop
- kredka Max Factor Kohl Pencil odcień 020 Black
- kredka  2 i 1 kajal black & white (biała stroną na linię wodną)
- tusz do rzęs Lovely Pump Up

Usta:
NYC Applelicious Glossy Lip Balm nr 355 Applelicious Pink


Pozdrawiam,

Sarolova

2 komentarze:

  1. Ja pierniczę, ile Ty masz tych kosmetyków, Sis? Nie za dużo? :P
    A.

    OdpowiedzUsuń