23.12.2014

MAKIJAŻ NA #ŚWIĘTA PART III

HO, Ho, HO!

Dzisiaj piszę notkę w związku z moją ostatnią propozycją świątecznego makijażu. Tym razem będzie to makeup, w który sama się ubiorę na Wigilię. ;-) Stwierdziłam, że chcę wyraźnego, a jednocześnie nienachalnego podkreślenia swoich oczu. No i oczywiście padło na brąz, czyli mój ulubiony kolor, który stosuję na powieki :) Jest to również jeden z bardziej uniwersalnych odcieni, ponieważ pasuje niemalże do każdego typu urody, jednocześnie dobrze ją podkreślając. 

Oto on: 



1. Na całą powiekę nałożyłam bazę pod makijaż, na to kamuflaż. Następnie wklepałam na tak zagruntowaną powiekę jasny, satynowy cień. Warto pamiętać o bazie, ponieważ wieczór wigilijny jest długi. ;-) Załamanie i okolice podkreśliłam szarym cieniem.
2. Na zewnętrznym kąciku oka stworzyłam zarys kociego oka brązowym, matowym cieniem.
3. Na środek powieki zaaplikowałam złoty, połyskujący cień. Roztarłam granice między brązowym, a złotym cienie. Złoty cień powędrował także na wewnętrzny kącik. ;-)
4. Linię dolnej powieki podkreśliłam połyskującym, miedzianym cieniem.
5. Wzdłuż linii rzęs narysowałam brązową kreskę. Ważne by jej ocień był zbliżony do temperatury poprzednich kroków tego makijażu, czyli, jeśli mamy cień w ciepłym brązie, to kredka musi być również w ciepłej tonacji.
6. Roztarłam granice linii kredki.
7. Na linię wodną nałożyłam cielistą kredkę. Rzęsy wytuszowałam tuszem wydłużająco-pogrubiającym. 




Do wykonania tego makijażu użyłam:

Twarz:
- baza: Bell, perfect skin, matująco- wygładzająca
- całość: Revlon ColorStay odcień 150 Buff zmieszany z Loreal True Match odcień Beige Dore D3 W3
- pod oczy: korektor pod oczy Kamuflaż Catrice 001 Ivory zmieszany z korektorem pod oczy Bell BB odcień Sand 011
- wykończenie: Rimmel, Stay Matte odcień 005 Silky Beige
- bronzer Honolulu
- róż Rimmel blush, pink rose
- rozświetlacz LadyCode by Bell Highliter glow skin powder

Brwi: 
- konturówka Celia
- brązowy cień z paletki Avon true colour Mocha latte

Powieki:
- baza: Bell i kamuflaż Catrice
- cienie nr 1,3,4 z paletki Avon true colour Mocha Latte
- złoty cień z paletki MakeUp Revolution Flawless odcień Angel 
- kredka Make Up Academy intense colour rich brown
- kredka cielista My Secret satin touch kohl nr 19 nude
- tusz do rzęs Lovely Pump Up

A na koniec, chciałabym wszystkim moim czytelniczkom i czytelnikom (jeśli tacy są to dajcie znać :D) złożyć najlepsze życzenia na Święta Bożego Narodzenia. Przede wszystkim, spędźcie ten czas z rodziną i cieszcie się z tych magicznych, świątecznych dni. Życzę Wam, aby te święta były najlepsze z tych wszystkich, które macie już za sobą!

• WESOŁYCH ŚWIĄT 
• ŻYCZY SARA! 


2 komentarze:

  1. SARAA!!! Daj jakiś ładny i PROSTY makijaż na stylwka ;) Taki dla mało wtajemniczonych :P

    OdpowiedzUsuń