24.04.2015

#KANARKOWY AKCENT

CZEŚĆ!
Co tam u Was? ;-) Zakupy na promocjach w Rossmannie i Naturze zrobione? Ja na razie byłam w Naturze, kilka rzeczy kupiłam, tak jak pisałam na swoim Facebooku. Jutro wybieram się do Rossmanna, ale niestety jeszcze nie wiem po co :D Cóż....

Dziś makeup łączący klasyczne rozwiązania z panującymi trendami. Kolor żółty, kanarkowy- mega modny w tym sezonie połączony z lekkim smokey, fioletem i ustami w odcieniu nude. Najlepiej będzie się prezentował u osób z ciemnymi oczami. Oto pictorial :D








1. W załamaniu nałożyłam bronzer Honolulu






2. Załamanie podbiłam dodatkowo przydymionym cieniem w kolorze czerwono- różowym z paletki Makeup Revolution Flawless Matte odcień Warm.






3. Na środek powieki zaaplikowałam jasny, połyskujący cień z paletki MUR Flawless Soft Glow.






4. Na zewnętrzną część górnej powieki naniosłam czarną kredkę (dwustronna kredka 2in1 kajal z Essence). Dzięki temu unikniemy problemy z osypującym się wszędzie czarnym cieniem, a efekt będzie bardziej naturalny. ;-)





5. Roztarłam kredkę.





6. Na środek powieki nałożyłam grafitowy cien połyskujący z paletki MUR Flawless odcień Cheerless.




7. Na zewnętrznej części dolnej powieki naniosłam fioletowy cień z paletki L'oreal Color Riche Quad S3 Disco Smoking





8. Wewnętrzną stronę dolnej powieki zaakcentowałam kanarkowym cieniem z tej samej paletki.






9. Wzdłuż linii górnych rzęs narysowałam ostro zakończoną kreskę (Eyeliner Wibo)






10. Wytuszowałam rzęsy i dokleiłam półówki kępek (Intervion beauty expert). Na samym końcu zarysowałam linię wodną czarną kredką.

















Ten kanarkowy odcień jest boski! Można go wykorzystać na wiele różnych sposobów. Myślę, że w następnym makeupie też go wykorzystam ;-) A jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam,
udanego weekendu!
Sara

2 komentarze:

  1. No to czekamy, wymyśl coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie coś nowego. :) Akurat w innym klimacie, ale ten kanarkowy cień na pewno się tu pojawi niedługo ;-)

      Usuń