8.04.2015

Metamorfoza Natalii

Hejj, hej!
W dzisiejszej notce przedstawiam Wam metamorfozę Natalii. Makijaż, który miałam wówczas stworzyć nie miał być zobowiązujący. Moja modelka nie miała ważnego wyjścia ani żadnej innej okazji, stąd postanowiłam podkreślić jej atuty "średnio ekstrawagancko". 

Oczy podkreśliłam cieniami w odcieniach brązu. Zewnętrzny kącik podbiłam czarnym cieniem, zaś wewnętrzną część dolnej powieki zaakcentowałam miedzianym, połyskującym pigmentem. Całość dopełniają barwy przygaszonej brzoskwini, połyskującego beżu i ciepłej czekolady. Użyłam podkładu Rimmel Wake Me Up w odcieniu Ivory, na który, jak się okazało po kilku godzinach, Natalia jest uczulona. :< Nie nakładałam go dużo, bo ogólnie wychodzę z założenia, że mocno kryjąca "tapeta" nie wygląda dobrze, przynajmniej na żywo.

Oceńcie sami jak wyszła ta metamorfoza ;-)




 PRZED



  PO











I tu zdjęcie a'la making of ;-)





Jak oceniacie tą metamorfozę? ;-)

Pozdrawiam Was poświątecznie!
Sara

4 komentarze:

  1. i pomyśleć, że mała ingerencja kolorami potrafi odmienić wciąż tą samą osobę. Twarz Natalii wygląda świeżo i atrakcyjnie. Poszłabym tak udoskonalona na imprezę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Cieszę się, że Ci się podoba ;-)

      Usuń
  2. Bardzo dobra przemiana!
    Mogłabyś podpowiedzieć jakie kolory pasują do dziewczyny o bardzo ciemnych, brązowych włosach, ciemnych brwiach, ciemnych oczach, ale niezbyt ciemnej karnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć, bo tak jak nie widzę osoby, to trudno jednoznacznie określić. Myślę, że na pewno chłodne brązy - od ciemnych, po jasne. Myślę też, że mogłabyś spróbować z odcieniem bakłażanu w zestawieniu z ciepłą pomarańczą. :)

      Usuń