20.03.2015

KLASYCZNY #BRĄZ

Heeeej!
Chwilkę mnie tutaj nie było, a to za sprawą szkolenia, które wprowadzi mnie do nowej pracy. O moim nowym zajęciu na pewno jeszcze tutaj napiszę, ponieważ wiąże się ono z tematyką bloga ;> Ale o tym później...

Dzisiaj wpadam z makijażem w brązie, który jest bardzo uniwersalny. Można się w taki sposób pomalować na wiele okazji, tych większych i tych mniejszych np.: impreza rodzinna lub w klubie, wesele lub spotkanie z przyjaciółką, a nawet do pracy! Wielozadaniowy makijaż dla niebiesko, zielono i brązowookich. Dla ciepłych blondynek i brunetek. Cień na całej powiece pięknie, ale nie nachalnie połyskuje i rozświetla spojrzenie. Zobaczcie sami :)




1. Po ówczesnym nałożeniu bazy na całą powiekę, podkreśliłam załamanie cieniem w odcieniu Pure chocolate z paletki Makeup Revolution Flawless.




2. Na całą powiekę zaaplikowałam połyskujący cień Lowlite z tej samej paletki




3. Wzdłuż górnej linii rzęs narysowałam ostro zakończoną kreskę




4. Dolną powiekę podkreśliłam chłodnym, matowym, brązowym cieniem nr 4 z paletki Avon Mocha Latte 




5. Na dolnej powiece przy wewnętrznym kąciku nałożyłam odrobinę połyskującego ciemno brązowego cienia odcień Molton Chocolate z paletki MUR.






6. na samym końcu wytuszowałam rzęsy, zarysowałam linię wodną cielistą kredką oraz podkreśliłam wewnętrzny kącik mocno połyskującym cieniem Hightile z paletki MUR. Na usta nałożyłam błyszczyk powiększający Avon plumping pearl.








Lubicie takie wdzięczne i klasyczne makijaże, czy wolicie szaleć? ;-)

Pozdrawiam,
Sara

2 komentarze: