9.11.2014

DLA #ZIELONOOKICH i #RUDOWŁOSYCH

HEEEJ!
Tak mi głupio, tak mi źle, że nie pisałam tu nic tak dawno... Miałam w swoim życiu czas pełen zawirowań, stąd brak czasu na prowadzenie bloga. W dodatku wymieniałam komputer, były jakieś problemy z systemem, coś tam, ale mój sprzęt jest już gotowy do boju! Śmiga jak ta lala.

Dzisiaj wpadam tutaj, by pokazać makijaż szczególnie pasujący do osób zielonookich i rudowłosych, czyli ogółem mówiąc, dla typu urody jesień. Jeśli masz egzotyczne rysy twarzy, jesteś piegowata i masz włosy marchewkowe, to ten makijaż z pewnością podkreśli Twoje atuty. Ten makeup będzie dobrym rozwiązaniem również dla osób, które mają tęczówki piwne, brązowe, miodowe i niebieskozielone. Wypróbuj go na sobie! ;-)







A oto makijaż krok po kroku:


1. Po wcześniejszym nałożeniu bazy na zewnętrzny kącik oka zaaplikowałam ciemnozielony, matowy cień.
2. środek powieki i wewnętrzny kącik pomalowałam złotym, mieniącym się cieniem.
3. Zewnętrzny kącik podbiłam czarnym cieniem wpadającym w odcień zieleni. Całość dobrze zblendowałam, ze szczególnym uwzględnieniem załamania oka.
4. Wzdłuż linii rzęs narysowałam czarną kreskę eyelinerem.
5. Na dolnej powiece nałożyłam cień w odcieniu kawy z mlekiem.
6. Wytuszowałam rzęsy tuszem pogrubiającym

PS. Jestem w trakcie stosowania regenerującego kremu do rzęs z firmy L'biotica. Widać, że rzęsy są dłuższe i gęstsze? :D Ja powili zaczynam widzieć różnicę, a stosuje go od mniej więcej tygodnia. Zobaczymy za kilka tygodni jaki będzie efekt.

Pozdrawiam, udanej niedzieli!
Sarolova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz