26.11.2014

WYGRANA W KONKURSIE #MAXFACTOR

Czeeeść,
dzisiaj ekspresowy post w formie wzmianki o mojej wygranej w konkursie. Taaak, jako jedna z czterech dziewczyn zostałam wyróżniona w konkursie organizowanym przez portal Wizaz.pl, w którym trzeba było wykonać makijaż w stylu konkretnej dekady. Do wyboru były lata: 50, 60, 70 i 80. Do lat 80. można jeszcze wysyłać zgłoszenia, natomiast w pozostałych walka o nagrodę juz się zakończyła. Ja wysłałam swoje zgłoszenie w latach 50. i 60. Trofeum przyjechało do mnie kurierem wczoraj. Nie wiedziałam nic o wynikach, dlatego niczego się nie spodziewałam. A tu proszę. :D Lubię takie niespodzianki. ;-)
Nagrodą główną była sesja zdjęciowa w magazynie Viva!. A ja wygrałam "skromną" nagrodę pocieszenia w formie zestawu kosmetyków. Szczerze, to liczyłam własnie na tę drugą opcję :D No i jest!

Komisji spodobała się moja interpretacja makijażu Brigitte Bardot:




W skład nagrody wchodzą:
- Krem CC,
- maskara 2000 Calorie,
- pomadka Lipfinity
- kredka do oczu Kohl Pencil




Zachęcam do udziału w ostatniej kategorii tego konkursu. Spróbujcie swoich sił, a nuż uda Wam się zdobyć trofeum. A już niedługo na blogu makeup z użycie tych kosmetyków.

Pozdrawiam,
Sara

2 komentarze: