17.12.2015

NA #SYLWESTRA

Czeeść
dzisiaj wpadam do Was z makijażem mocniejszym, bardziej wieczorowym - na sylwestra! Jest dużo błysku, ale to w końcu sylwester, dlatego można sobie na to pozwolić. Ma być mocno, połyskująco, drapieżnie. W tym makijażu postawiłam na cat eye, czyli makijaż ostro zakończony w zewnętrznym kąciku; z kreską wywiniętą ku górze. Postawiłam na intensywne zarysowanie oka czarnym kolorem, nawet na linii wodnej. W tym wypadku nie zmniejsza to optycznie oczu, bo czarna kredka jest "rozdymiona" i roztarta na dolnej powiece, co tworzy efekt "chmurki". 
By podkreślić rysy twarzy użyłam podkładu w sztyfcie z Golden Rose Stick Foundation nr 06. Jest fajny, acz treściwy i nieco zbyt ciepły. Muszę zaopatrzyć się w coś innego :D

Przejdźmy do tutorialu. 
Z góry piszę, sorki za zmienną jakość zdjęć, ale chciałam dzisiaj zrobić eksperyment i robić zdjęcia w świetle dziennym. Jednak jak zaczęłam robić makijaż, to światło jeszcze było, ale w międzyczasie musiałam coś na chwilę ogarnąć, no i słońce zgasło :< Musiałam sięgnąć po lampę. 





 1. Załamanie podkreśliłam ciepłym, matowym brązem (bronzer honolulu). Resztą cienia, która zostanie na pędzelku po rozcieraniu nakładam na dolną powiekę.






2. Samo załamanie podbiłam ciemnym, matowym brązem z paletki Sleek Au Naturel odcień Bark.






3. Zewnętrzną część powieki podkreśliłam połyskującym, ciemnym brązem z tej samej paletki (odcień Conker)





4. Na pozostałą część powieki i wewnętrzny kącik nałożyłam rozświetlacz Makeup Revolution Peach Lights zmieszany razem z Duraline.





5. Narysowałam dość grubą kreskę eyelinerem (Eveline, Celebrities). Po czym na wewnętrzną stronę kreski nałożyłam różowy cień połyskujący Makeup Revolution Candy Frosted.





6. Dolną powiekę zaznaczyłam pojedynczym cieniem MUR In The Deep. To jest granatowy cień z kobaltowymi drobinkami.






7. Dolną powiekę wraz z wewnętrznym kącikiem zaznaczyłam czarną kredką (Max Factor, 020 kohl pencil)






8. Dokleiłam sztuczne rzęsy i lekko wytuszowałam.
















Ten makijaż idealnie pasuje do osób z niebieskimi tęczówkami. Bardzo dobrze podobija właśnie ten kolor oczu ;-)

Użyłam:
TWARZ:
- Loreal Infallible Matte
- Golden Rose, Stick Foundation
- Wibo, Fixing Powder
- W7, Africa Blush
- Catrice, kamuflaż nr 020

OCZY:
- Sleek Au Naturel
- W7, honolulu
- Makeup Revolution, pojedynczy cień Candy Frosted, In the deep
- Eveline, celebrities eyeliner
- Makeup Revolution, Highlighter Peach Lights
- Lovely, Pump Up
- Max Factor, kohl pencil
- inglot, duo klej
- rzęsy ebay

USTA:
Golden Rose, velvet matte nr 19

Mam nadzieję, że podoba Wam się taka propozycja makijażowa na sylwestra. Ja sama czuje się w niej świetnie i pewnie coś podobnego właśnie wyląduje na moich powiekach ostatniego dnia w roku.:D


Pozdróweczki, 
Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz