18.05.2015

BROWN GLAM

HEJ!
Dzisiaj wpadam do Was z mega modnym makijażem. Brązowy glam z kanarkowym akcentem. Pasuje on dla kobiet o niebieskich, brązowych, piwnych, zielonych tęczówkach, czyli dla większości ;-). Jest to łatwa w wykonaniu, świetna wieczorowa opcja makijażowa na przykład imprezę w klubie. Co ważne, użyłam tutaj brązowego eyelinera zamiast czarnego, by przechodzenie między cieniami, a kreską nie było zbyt kontrastowe i co dodatkowo podbije kolor oczu.

Sprawdźcie same ;-)





Oto tutorial ;-)





1. Po ówczesnym nałożeniu bazy (kamuflaż z Catrice), załamanie podkreśliłam obficie bronzerem (W7, honolulu).






2. Na całą powiekę nałożyłam matowy, czekoladowy cień z paletki MUR Flawless Matte odcień Earth.






3. Na środek powieki i wewnętrzny kącik zaaplikowałam jasny, połyskujący cień z paletki NYC Individual Eyes, którą szerzej recenzowałam TU. Dodatkowo na sam środek dołożyłam złotego cienia, z wieloma drobinkami (Catrice, Intensif´eye Wet & Dry Shadow odcień 080 Please Gold The Line).






4. Na dolną powiekę nałożyłam ciemno brązowy cień z palety MUR Flawless - Pure Chocolate.






5. Wzdłuż linii rzęs narysowałam dość grubą kreskę ciemnobrązowym eyelinerem (
Rimmel, Exaggerate Full Colour Eye Liner), wyjeżdzając pędzelkiem aż za linię powieki.





6. Wewnętrzny kącik podkreśliłam kanarkowym cieniem z paletki Loreal, Color Riche Quad S3 Disco Smoking,.  Na koniec wytuszowałam rzęsy i dokleiłam kępki (Ardell, Demi Wispies).


















TWARZ:
Revlon ColorStay do cery suchej i normalnej 150 Buff zmieszany z Loreal True Match D3 W3
Korektor pod oczy- kamuflaż Catrice 001
Wibo, fixing powder
bronzer W7, honolulu
Rozświetlacz Makeup Revolution, Peach Lights

USTA:
Golden Rose Velvet Matte nr 27

BRWI:
Oriflame eyebrow kit
żel utrwalający Catrice (z serii limitowanej)


Uwielbiam taki typ makijażu. W ogóle, bardziej wolę brązowe eyelinery niż czarne. A Wy używacie brązowego eyelinera lub kredki do podkreślania oka? ;-)

Pozdrawiam,
Sara

2 komentarze:

  1. Super makijaż :-) też tak bym chciała umieć, zawsze jak jedno oko dobrze wymaluje to drugie już źle wyjdzie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz próbować! Z czasem będzie Ci wychodzic idealnie z dwóch stron ;-)

      Usuń