14.03.2016

METAMORFOZA EDYTY ♡

Hejj :)

Dzisiaj na tapecie i z tapetą (:D) moja przyjaciółka od wielu, wielu lat - Edyta. Znamy się od przedszkola i wciąż się lubimy :D Edyta w ostatni weekend miała imprezę z okazji dnia kobiet, no i namówiłam ją, żeby wpadła do mnie na makijaż. Chyba pierwszy raz ją malowałam :o Według mnie wszystko wyszło całkiem okej. Zobaczcie sami ;)







Tak Edyta prezentuje się bez makijażu. Paczcie na jej niebieskie tęczówki! :o







W tym makijażu postawiłam na naturalność i kobiecość. Zależało mi na tym, żeby cera Edyty wyglądała zdrowo i naturalnie, a makijaż oka nie przeciążał całego looku. Na powiekach stworzyłam smokey eye w chłodniejszej tonacji. Znalazły się tam odcienie lawendy, grafitu, beżu z połyskującym rozświetlaczem Makeup Revolution peach lights, który idealnie uwypukla chłodniejsze tony dzięki zawartości opalizujących, różowo-lawendowych drobinek.






Przyciemniłam brwi cieniem w kremie Maybelline color tattoo w kolorze permanent taupe. Edyta ma bardzo ładny kształt brwi, dlatego nie musiałam niczego specjalnie domalowywać. Doczepiłam sporo kępek rzęs, użyłam tutaj dwie długości: 12mm i 10mm. Fajnie optycznie oko zostało podniesione i uwydatnione.
 






Usta szczególnie Edycie się spodobały, bo były naturalne, acz widoczny był różowo-brzoskwiniowy odcień. Nie pamiętam dokładnie co to był za odcień, ale wydaje mi się, że nr 09 Golden Rose Velvet Matte. Na to nałożyłam jeszcze bezbarwny błyszczyk, by usta wyglądały apetycznie ;-)





Do rozświetlenia strategicznych miejsc użyłam przeboskiego rozświetlacza z mysecret. Daje naprawdę niesamowita taflę! Fakt, że ja nie potrafię tego ukazać na zdjęciach, ale na żywo efekt był jeszcze lepszy! ;-)


Na koniec lista kosmetyków jakie użyłam:
Twarz:
- baza - Nivea after shave balm + Paese baza wygładzająca
- podkład - Bourjois Healthy Mix + Makeup Atelier Paris 
- puder - Paese ryżowy
- kontur - Kobo Sahara Sand, Golden Rose Mineral terrakota Powder 05, Essence silky blush, my secret rozświetlacz
- loreal, true match korektor 
- Freedom makeup, fixing spray

Brwi:
- Maybelline, Color tattoo, permanent taupe

Oczy:
- Makuep Revolution Flawless Matte, Sleek Oh So Special, Makeup Revolution Iconic Dreams
- Pierre Rene, gel eyeliner
- Makeup Revolution, peach lights highlighter
- Maybelline Lash Sensational mascara
- Inglot, klej Duo
- kępki rzes

Usta:
Golden Rose, velvet matte 09 + color sensation lipgloss bezbnarwny 

Jak wam się podoba ta metamorfoza? :) Taki makijaż, jaki prezentuje na sobie Edyta z pewnością będzie idealny na wiele okazji, tych mniejszych i tych większych. nadaje się szczególnie dla osób z chłodną karnacją.
Pozdrówki
Sara :*

1 komentarz: