22.09.2014

CZAS START

CZEŚĆ,

jestem Sara, założyłam bloga, a to mój pierwszy post. Na wstępie zaznaczę, że wszelkie treści, które są tu umieszczone są całkowicie subiektywne, w końcu to blog, mój. 
Ta strona to połączenie bloga tematycznego i osobistego. Będzie tu można przeczytać o moich spostrzeżeniach, uwagach, myślach i inspiracjach dotyczących wydobywania piękna urody głównie poprzez makijaż, czyli wizażu. Głównym elementem będą zdjęcia moich propozycji makijażowych. Tę stronę zakładam głównie po to, by dokumentować to co aktualnie potrafię zrobić przy pomocy pędzli, cieni itp. Chcę magazynować swoje umiejętności w postaci tekstów i zdjęć, by móc obserwować to, czy robię progres w malowaniu, po prostu :D Nie jestem wyuczoną wizażystką/makijażystką. Choć ta tematyka nie jest mi obca, to jestem generalnie na średnim poziomie, dlatego nie będę robić z siebie eksperta, bo nim nie jestem ;-).  Niemniej jednak, interesuję się sferą beauty, lubię to, malowanie sprawia mi przyjemność, a wszelkie nowinki kosmetyczne chłonę z wielką ochotą. 
Nie wiem, w jaką stronę pójdę prowadząc ten blog. Nie wiem czy będą tutoriale, raczej będę tego unikać. Czas pokaże :)

Zatem ZACZYNAM! :)

Wklejam serię zdjęć, które od jakiegoś czasu znajdują się na moim dysku. Niedługo pełny wpis dotyczący jednego z podanych makijaży.

sarolova make up makijaż blog


Pozdrawiam, 
sarolova

4 komentarze:

  1. Jak zrobiłaś ten cieniowany z niebieską kreską? Zarąbisty jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fotoszop :D Nie no, serio, to wystarczy rozetrzeć cienie na białej kresce. Jak będziesz u mnie to pokaże na Tobie hihihi 3:)

      Usuń