31.07.2015

METAMORFOZA MADZI

Heeeeeeeeej!
- Ładną jesień mamy tego lata - ta pogoda jest tak beznadziejna, że po prostu nie mam słów. Nie pamiętam takiego lipca, w którym upalnych dni można było policzyć na palcu jednej dłoni...

Na pocieszenie wrzucam metamorfozę Madzi, którą poznałam w liceum, czyli sto lat temu ;) i do dziś utrzymujemy kontakt. To super babeczka, do tańca i różańca ;-)

Od początku założyłam sobie, że stworzę mocny makijaż, w którym niekoniecznie Madzia chciałaby wyjść na miasto po bułki ;-) Magda nie przykłada uwagi do swojego codziennego makijażu. Zwykle używa kremu BB lub lekkiego podkładu i podkreśla tuszem rzęsy. Dlatego kocie, złote oko było dla niej zupełnie nowym wcieleniem. 







Przed metamorfoza...





I po metamorfozie. 






Oczy podkreśliłam na kształt mocnego "kociego oka". Na środek powieki nałożyłam mega intensywny pigment z Essence w kolorze brudnego złota ( n0cop & copper). Cień na górnej powiece przechodzi w ciemną brzoskwinię. Dolna powieka zaakcentowana jest czarnym cieniem z drobinkami (Makeup Revolution Flawless Palette, Black Tie) przechodzącym w ciemny granat (Catrice, Intensif´eye Wet & Dry Shadow).






Usta podkreśliłam jedynie konturówką w kolorze ust (Golden Rose, Classics 326).







Do konturowania użyłam palety Makeup Revolution Golden Sugar.







Rzęsy podkreśliłam tuszem Maybelline Lash Sensational i dokleiłam rzęsy Ardell Demi Wispies.










Podczas robienia zdjęć na tej sesji miałam mega problem ze światłem... Raz zdjęcia wychodziły zbyt żółte, raz za ciemne... No nie jestem fotografem, na pewno nie :D Madzia wyglądała zjawiskowo w tym makijażu! 
Czasem warto poszaleć z makeup'em :D



Pozdrawiam!
Do następnego,
Sara 



1 komentarz:

  1. Uwazam makijaz za nieudany. Zaznaczajac ciemnymi kolorami oczy, uwypukilas mankament jakim jest niesymetrycznosc oczu. Zdecydowanie powinnas uzyc kolorow neutralnych/ziemistych i ewentualnie podkreslic naturalne piekno. Dodatkowo, sadze, ze modelka na zdjeciu ma dosyc skosne oczy i tym samym nie blendowalabym cieni w zewnetrznych kacikach ku gorze :)

    OdpowiedzUsuń