24.07.2015

FANTAZYJNY #EYELINER

Cześć!
 Ostatnio mam dużo pomysłów na wpisy, makijaże, to dobrze. Czasu czasami brakuje, ale jest dobrze! ;-) Będzie dużo postów!

Dzisiaj wrzucam notkę z tutorialem zdjęciowym. Dawno tego nie było :D Makijaże krok po kroku w zdjęciach są fajne, bo bardziej zmuszają do kombinowania i interpretowania makijażu, aniżeli filmiki. Na video wszystko jest podane "na tacy"; widać jak trzeba nakładać cienie, blendować, jak trzymać pędzle. 

No... To zapraszam na makeup!





Zapraszam do makijażu krok po kroku. 





 1. Nałożyłam bazę (Catrice, kamuflaż nr 020), potem przypudrowałam powieki pudrem matującym (Rimmel, Stay Matte), by "zagruntować" bazę.






2. Narysowałam czarną kreskę kredką wzdłuż linii załamania







3. ...po czym roztarłam ją szarym cieniem zostawiając wyraźnie zarysowaną dolną jej granicę. ( Sleek, Ultra Mattes odcień Thunder)






 4. Na wolne miejsce powieki nałożyłam matowy, brzoskwiniowy cień z paletki Sleek Ultra Mattes V2 Darks Palette odcień Maple.








5, Wzdłuż linii rzęs narysowałam kreskę, wyjeżdzając ku górze poza powiekę. (Golden Rose, Perfect Lashesh Eyeliner)






 6. Dolną powiekę podkreślam ciemno grafitowym cieniem (Sleek Ultra Mattes V2 odcień Noir)







7. Na dolnej powiece dokładam granatowy cień z tej samej paletki; odcień Ink. Dobrze rozcieram.






8.Wewnętrzny kącik rozświetliłam rozświetlaczem z paletki NYC Individual Eyes All eyes on us. Rysuję kreskę kobaltowym eyelinerem (Wibo, Electric blue) wzdłuż wewnętrznej części powieki schodząc lekko w dół przy kąciku. Przy zewnętrznej części również dołożyłam tego samego eyelinera.





9. Na wewnętrznej części dolnej powieki maluję kreskę, która wychodzi aż do kącika, lecz nie łącze jej z górną kreską. Dzięki takiemu zabiegowi oko wydaje się bardziej "otwarte".





10. Tuszuję rzęsy tuszem L'Oreal Volume Milion Lashes i doczepiam sztuczne rzęsy z Essence frame 4frame 05 natural lashes.
 













 



Pozostałe kosmetyki użyte do tego makijażu:
TWARZ:
Podkład L'Oreal Inffalible 24H-Matte odcień 22 radiand Beige
 Korektor pod oczy- L'Oreal true Match Ivory 
Do kontrurowania- Golden Rose,  Stick Foundation nr 06
Rozświetlacz i róż z paletki Makeup Revolution Golden Sugar
Wibo Fixing Powder 

Brwi:
Oriflame eyebrow kit

Usta:
Golden Rose Velvet Matte nr 24


Pozdrawiam, udanego weekendu ;-)
Sara



1 komentarz:

  1. Choć potrafię narysować wszystkie postaci z Dragon Ball, w życiu nie zrobiłabym takiej perfekcyjnej kreski na oku :P

    OdpowiedzUsuń