16.07.2015

METAMORFOZA AGI

Hej!
Na moim blogu nazbierało się trochę kurzu, wiem. Kilka bardzo ważnych spraw musiało się wydarzyć, bym mogła ze spokojem tutaj wrócić. Między innymi to, że w końcu jestem dyplomowaną kulturoznawczynią ;-) Wracam i obiecuję nie odchodzić. :) 

Dzisiaj przyszłam do Was z metamorfozą mojej długoletniej przyjaciółki Agi. Dziwię się, że dała mi się wystylizować, bo Agnieszka w ogóle się nie maluje, nigdy :o Sesja w stylu BOHO, czyli połączenie mody hippisowskiej, swobody cygańskiej oraz luzu surferskiego. Według mnie wyszło super, wszystko się zgadza, choć ostro zalatuje tutaj słowiańszczyzną, ale w tym wypadku to pasuje. Zamysł i makijaż mój, fryzurę zrobiła sobie Aga.  Zobaczcie jak wyszło ;-)


Oto zdjęcie wykonane jeszcze przed metamorfozą:



A tutaj PO zmianie:




 Aga ma bardzo delikatną urodę; suchą, prawie przezroczystą cerę. Grzechem by było, gdybym jej wdzięki przyćmiła zbyt intensywnym i ciężkim makijażem. Dlatego postawiłam na lekki styl boho, który idealnie podkreśla atuty Agi - duże oczy z brązowymi tęczówkami, nieskazitelną cerę, pełne usta i śnieżnobiałe zęby. Warto podkreślić, że moja modelka ma idealnie owalną twarz, dlatego też nie musiałam zbyt wiele konturować. ;-)












 Sam makijaż oka jest wykonany w ciepłej tonacji, jest tutaj dużo ciepłego brązu, pomarańczowych i miedzianych odcieni. Rzęsy muśnięte lekko tuszem. Usta zarysowałam konturówką, po czym nałożyłam na nie odżywczy balsam. Najmocniej podkreśliłam brwi, dzięki temu twarz wydaje się być bardziej zaakcentowana i hippie.












Do stworzenia tego makijażu użyłam:
Twarz:
- Revlon ColorStay dla cery normalnej i suchej odcien 150 Buff
- Puder Wibo Fixing Powder
- korektor Loreal True Match Ivory
- bronzer - puder Golden Rose mineral terrakotta powder nr 05 
- rozświetlacz Makeup Revolution Peach Lights

Oczy:
Paletka Makeup Revolution  Flawless Matte odcienie: Nutmeg, Muse, Rust, Warm
Paletka Makeup Revolution Flawless odcienie: Smudge, Medal, Soft Glow, Highlite
Baza: kamuflaż Catrice odcień 001 Ivory
Tusz Maybelline Lash Sensational

Usta:
konturówka Golden Rose Classics Waterprof Lipliner nr 329




Pozdrawiam Was ciepło, do następnego!
Sara :*

4 komentarze:

  1. Nie ma co, wylaszczyłaś mnie jak jasna cholera :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze wracasz. Aga jak zwykle piekna :* gratuluje sukcesow Sara! Dopinguje cie z calego serca!

    OdpowiedzUsuń