12.10.2014

#BIAŁAKREDKA

NIEDZIELNE CZEŚĆ!

Ha, trochę zmieniłam zdanie i jednak będą tutoriale. Stwierdziłam, że jest to atrakcyjna forma przekazania makijażu, dlatego dzisiaj pokaże Wam swój pierwszy makijaż krok po kroku. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i spróbujecie go wykonać na własnej skórze. ;-) O wiele prościej będzie można odtworzyć dzięki dokładnej instrukcji. 

Dzisiaj w głównej roli biała kredka. Przez wiele dziewczyn niedoceniana, a szkoda, bo potrafi dużo dobrego zdziałać z naszym okiem. Wbrew pozorom i przyjętym makijażowym normom na ulicach, to BIAŁA kredka o wiele skuteczniej powiększy Wam optycznie oko niż CZARNA. Uwierzcie! :) Za jakiś czas pokażę Wam różnicę w zastosowaniu białej i czarnej kredki. Różnica piorunująca. 
Dziś przedstawiam super powiększający oko makeup, który jest dość ekstrawagancki, nadaje się na przykład na wyjście na imprezę w klubie, niemniej jednak warto wypróbować. Cieniowana kreska to ostatnio hit!








A oto wspomniany wcześniej tutorial wykonania tego makijażu:



1. Baza na powieki (może to być korektor, kamuflaż, fluid, puder). Nakłada się ją po to, by makijaż dłużej utrzymywał się na powiece.
2. Na zagłębienie górnej powieki nałożyłam matowy cień w kolorze ciepłego brązu.
3. Białą kredka narysowałam kreskę, która podbije barwy kolejnych cieni.
4.  Cienkim pędzelkiem do tworzenia kresek zaczynam stopniowo, od najciemniejszego brązu, do najjaśniejszego, kremowego, aplikować cienie. 
5. 3 odcienie brązu należy dobrze rozetrzeć, żeby nie było wyraźnej granicy, a płynne łączenie się kolorów.
6. Na dolnej powiece nałożyłam ciemnobrązowy cień.
7. ...który następnie roztarłam. Do tego trzeba się przyłożyć. Powieka ma wyglądać na przydymioną.
8. Linię wodną obrysowałam białą kredką, którą płynnym ruchem przeciągnęłam aż do zewnętrznego kącika oka. 
9. Jeśli zostały Wam ślady białej kredki na rzęsach, można je wyczesać szczoteczką do brwi/rozdzielania rzęs. Na końcu porządnie wytuszować rzęsy, najlepiej tuszem pogrubiającym lub z efektem sztucznych rzęs. 

I jak Wam się podoba mój tutek? :D 

Udanego tygodnia!
Sarolova

2 komentarze: