27.11.2015

OGNISTE #SMOKEY

Cześć, cześć!
Zbliża się czas świętowania wielu okazji: andrzejki, Święta Bożego Narodzenia i sylwester. Na pewno będziecie obchodzić co najmniej jedną z nich. Warto zaopatrzyć się już teraz w odpowiedni strój i oczywiście pomysł na makijaż! Z tym pierwszym raczej nie jestem w stanie pomóc, ale z makijażem trochę tak ;-) Czasu coraz mniej!

Postawiłam znów na smokey, które gości ostatnio na moim blogu bardzo często. Upodobałam sobie wyciąganie cienia i mocno podkreśloną dolną powiekę. To optycznie bardzo otwiera oko. 






Ta propozycja jest ognista, jak informuje tytuł, bo dużo w niej czerwieni i wiśni na powiece. Zestawiłam te kolory na górnej powiece wraz z klasycznym czarnym, matowym cieniem. Na dolnej powiece postawiłam na jasny, połyskujący róż w wewnętrznym kąciku i ciemny granat na czarnym tle na zewnętrznej stronie powieki. Całość ciekawie razem się prezentuje. 

Na ustach mam bardzo gęsty i mocno napigmentowany błyszczyk Golden Rose Luxury Rich Color Lipgloss nr 08, czyli mocną fuksję. 









 Ta propozycja świetnie podkreśli brązową i szarą tęczówkę. 















Myślę, że jest to fajna propozycja na andrzejki. Kolory na powiece bardzo dobrze będą kontrastować np z małą czarną, ale też z czerwoną sukienką. Fuksję można zastąpić np kolorem czerwonego wina, który jest bardzo modny w tym sezonie. Polecam :) 
Nie bójcie się kolorów!

Pozdrówki,
Sara 

3 komentarze:

  1. Wykonać taki makijaż to nie lada sztuka! Moje ręce niestety nie są aż tak wprawione, ciężko mi tworzyć takie cuda :( A słyszałaś już o konkursie związanym z dekoracjami z poinsecji? Wystarczy troszkę kreatywności i zdolności manualnych, które ewidentnie posiadasz, a do wygrania wejściówka na blogowigilię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie! :) Wyskoczę ze stylizacją, tylko jak mi gwiazda stanie na nogi, bo coś słabnie :<

      Usuń
    2. super, to czekam! :) Jakby co, fajne rady co do pielęgnacji masz na gwiazda-betlejemska.info ;)

      Usuń