19.07.2015

MOJA METAMORFOZA


HEJ!
W to niedzielne popołudnie wpadam dzisiaj do Was z moją metamorfozą.  Napiszę kilka słów o tym, co najbardziej lubię w makijażu i co muszę w sobie tuszować, czyli wyjawię publicznie jakie są moje wady. ;>






Tak prezentuję się przed metaforfozą. :D W swoim codzienym, jak i "wyjściowym" makijażu największy nacisk kładę na konturowanie twarzy, ponieważ mam wystające kości rzuchwy i wysokie czoło, przez to mam typ kwadratowego kształtu twarzy. Bronzer jest moim ulubionym kosmetykiem kolorowym, zdecydowanie. Ostatnio bardzo polubiłam terrakotę mineralną z Golden Rose nr 05. Dodaje skórze ładnej opalenizny i dodatkowo ma cudowne, satynowe wykończenie, które daje wygląd promiennego i świetlistego rumieńca. Zwykle nakładam go wokół lini włosów, na brzegach nosa, w zagłębieniu policzków, kościach rzuchwy i obojczyka. W tej metamorfozie nałożyłam go niezbyt dużo.  Drugą ważną sprawą w moim makijażu jest ukrywanie zaskórników i niedoskonałości. Mam ich trochę, mieszana cera daje się we znaki. Ukrywam niespodzianki, ale nigdy dużą warstwą, bo to wygląda jeszcze gorzej. Zwykle wystarcza podkład i puder. Korektor stosuję tylko przy "wielbłądach" :D 






A oto efekt AFTER:






Makijaż należący do klasycznych typów: kreska wysunięta poza powiekę, matowa podstawa w kolorach przygaszonej brzoskwini i ciepłego brązu; mocno podkreślone usta.










Hitem jest fryzura, czyli dwa dobierane warkocze wzdłuż głowy. Jej sprawczynią jest Aga, która widzieliście w poprzedniej metamorfozie. 







Kosmetyki użyte do makijażu:

TWARZ: 
L'Oreal Infallible 24H-Matte odcień 22 radiand Beige
Rimmel, Stay Matte puder 
Pod oczy: kamuflaż Catrice nr 020
Bronzer Golden Rose Terrakota Mineral Powder nr 05
Rozświetlacz Makeup Revolution Peach Lights

OCZY:
Patelka MUR Flawless
Patelka MUR Flawless Matte
Eyeliner Golden Rose Perfect Lashes
Kredka na linii wodnej Essence Big Bright Eyes

BRWI:
Oriflame Eyebrow Kit
Catrice, żel utrwalający

USTA:
Golden Rose Velvet Mate, nr 20

Udanej niedzieli!
Sara

3 komentarze:

  1. Sara wygralas z Agą ty pięknoto!

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz podpowiedzieć jak zrobić taką piękną fryzurę? Bardzo proszę:/ robię i robię i zawsze wychodzą z góry płaskie
    Pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Niestety nie wiem, bo moja przyjaciółka mi robiła te dobierańce. Tu jest tutorial jak wykonać coś w tym stylu ;-) https://www.youtube.com/watch?v=DVffL-pMc3U

      Usuń