20.01.2015

#METAMORFOZA STUDNIÓWKOWA

Hejj!

Po raz drugi mam okazję przedstawić moją modelkę, Olę, która postanowiła mi zaufać i oddać w moje ręce swoją cerę. Okazja, na którą był robiony makijaż jest jedyna w swoim rodzaju, studniówka. 
Tworząc makijaż na ten konkretny wieczór na początku biłam się z myślami "stworzyć wizerunek charakterny czy lekki i dziewczęcy?". W końcu to szkolna impreza i nie można przesadzić. Z drugiej strony, będą zdjęcia, video itd, więc trzeba odpowiednio zarysować oko, by nie rozmywało się w obiektywie. Pamiątka po tym wieczorze musi być satysfakcjonująca. No i wyszło, że w tym wypadku postawiłam na mocne spojrzenie. Jestem z tej decyzji zadowolona i Ola też jest. ;-)
Sami oceńcie.







Tak Ola prezentuje się przed makijażem:



A tutaj efekt PO:




Jeśli macie jakieś pytania, to zostawiajcie komentarze lub piszcie wiadomość. :)

Pozdrawiam
Sara

2 komentarze:

  1. Świetny wybór! Taki właściwie bardziej po środku - to podkreślający oko i baardzo zmysłowy makijaż, ale w dobrym tonie - elegancki. Pasuje do Oli :D

    OdpowiedzUsuń