29.08.2015

LOOK OF THE DAY - #PANTERA

Heeeej :)
Lato się powoli kończy, njje :< Nie lubię tego. Powoli trzeba się przygotowywać na jesienną aurę i jesienne trendy. 

Do tej notki z cyklu LOOK OF THE DAY stworzyłam niecodzienny makijaż. Zainspirowałam się naturą, panterą, a najdokładniej cętkami. Jakoś tak chciałam zobaczyć jak to będzie wyglądać u mnie na powiece. Przyznam, że nie jest to wyjściowy makeup, a tym bardziej dzienny. Niemniej, ćwiczy precyzję i równowagę dłoni. Dolnych rzęs nie tuszowałam ani nie dokleiłam sztucznych, by nie stłumić efektu panterki ;-)

Przy makijażu twarzy zastosowałam ostatnio modną metodę konturowania rozświetlaczem, czyli STROBING. Jest to nakładanie rozświetlacza na najbardziej "wystających" częściach twarzy, czyli szczyty kości policzkowych, linia pod łukiem brwiowym i nad brwią, nad i pod linią ust, środek nosa, wewnętrzne kąciki powiek. Niestety u mnie nie wygląda to zbyt dobrze, bo mam niedoskonałości. Jeśli nałożymy rozświetlacz na niedoskonałości tj wypryski, zaczerwienienia, ranki i pryszcze, to te zostaną jeszcze bardziej podkreślone. Dlatego z rozświetlaczem należy uważać. Ja w tej propozycji makijażowej nałożyłam go dużo, bo chciałam uzyskać widoczny efekt na zdjęciach. Tak też wyszło. Zobaczcie sami. 


























Do wykonania tego makijażu użyłam:
- podkład L'Oreal True Match
- puder Rimmel Stay Matte i Wibo Fixing Powder
- Catrice kamuflaż nr 020
- róż W7 Africa
- rozświetlacz z paletki W7 Hollywood + rozświetlacz Make Up Revolution Peach Lights
 - brwi Oriflame eyebrow kit
- paletka Avon Mocha Latte nr 1 i 2
 - eyeliner Golden Rose Perfect Lashes
- eyeliner kobaltowy Wibo electric blue
- miedziany pigment Essence
- usta - kontrurówka Golden Rose Classics nr 326 + Velvet Matte 01 
- tusz do rzęs L'Oreal Volume Milion Lashes (czerwony)
- cielista kredka na linię wodną Essence Big Eyes

Polecam wypróbować taki makijaż, dla samego fun'u :)
Pozdrawiam,
Sara




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz