13.08.2015

#GLAM ROCK

Czeeeeeść,
upalnie, gorąco, słonecznie - najlepiej, w końcu! Przy takiej pogodzie od razu mam lepszy humor, samopoczucie i fajną opaleniznę hiehie Ale do rzeczy...

Glam rock to dzisiejszy motyw przewodni mojego makijażu. Zrodził się po tym jak kupiłam sobie nową ramoneskę... :P No i jest. Dobrze będzie się prezentował np na jasnych blondynkach o niebieskich oczach lub też na dziewczynach z włosami w kolorze ciemnego blondu z raczej chłodną karnacją. Niemniej, ten makeup w zasadzie jest dosyć uniwersalny, także polecam go odtworzyć ;-)  Zapraszam do tutorialu!








1.  Najpierw baza - Catrice kamuflaż 002 + puder ryżowy Paese. Załamanie podkreśliłam szarym cieniem z paletki Sleek Ultra Mattes.








2. Na środek i zewnętrzną część powieki zaaplikowałam czarny eyeliner, po czym dobrze go roztarłam. (Pierre Rene, eyeliner w żelu)








3. Eyeliner podbiłam ciemno grafitowym cieniem również z paletki Sleek Ultra Mattes.








4. Na wewnętrzny kącik górnej i dolnej powieki nałożyłam lawendowy, połyskujący cień Kobo 202 Pale Violet.








5. Wzdłuż linii górnych rzęs narysowałam kreskę, wyjeżdżając pędzelkiem ku górze za granicę powieki.









6. Dolną powiekę podkreśliłam fioletowym cieniem z paletki Loreal shocking Disco Smoking.










7. Wewnętrzny kącik ponownie podbiłam cieniem z Kobo.









8. Wytuszowałam rzęsy mascarą Loreal Volume Milion Lashes Excess, po czym dokleiłam rzęsy Essence Frame 4 Frame 05. Na końcu linię wodną zarysowałam czarnym eyelinerem w żelu.




















Cieszę się, bo doszłam do takiego technicznego momentu, gdzie nie muszę skupiać dużej uwagi na obróbkę zdjęć. Te, z tej notki praktycznie w ogóle nie są edytowane. Jedynie lekko podkręcony kontrast i znak wodny. To wszystko. :)


Jak Wam się podoba makeup? :)
Pozdrawiam, udanego weekendu!
Sara 

2 komentarze: