17.11.2014

MAKIJAŻ DLA NIELUBIĄCYCH BYĆ UMALOWANYM

^&%#@
Dzisiaj bez hasztagu w tytule :D 
Nagłówek może wydawać się absurdalny, no bo kto będzie się malował, skoro nie lubi nosić na sobie makijażu. ALE, są okazje, na które warto poprawić nieco wyraz swojej facjaty. Są to np.: spotkania, na których będą robione zdjęcia. Trzeba "podrasować" oko, by nie wyglądało na rozmyte i po prostu nieładnie. A co dziewczyny i kobiety lubią najbardziej? KRESKI. Tak, to lubi większość. Ja pokażę Wam sposób, w którym nieco urozmaiciłam zwykłą kreskę wykonaną eyelinerem. Nie da się ukryć tego, żeby narysować idealną linię eyelinerem trzeba sporo wprawy. Przedstawię Wam prostszą i według mnie bardziej efektowną alternatywę do tego sposobu. 


O CZYM NIE MOŻNA ZAPOMNIEĆ W MAKIJAŻU:
- ZADBANA CERA- makijaż nie będzie wyglądał dobrze, jeśli odpowiednio nie oczyścimy i nie nawilżymy cery. Zawsze przed nakładaniem kosmetyków kolorowych na twarz, trzeba ją oczyścić np.: płynem micelarnym (ja używam z płyn micelarny Ulga lub oliwkowy z Ziaji). Potem należy wklepać krem nawilżający, by skora "przyjęła" to, co na nią nałożymy. Warto jest od czasu do czasu robić peelingi i stosować maseczki. 
- PODKREŚLENIE BRWI- spora grupa dziewczyn uważa ten krok za zbędny tłumacząc to tym, że boi się efektu przerysowania i sztuczności. To fakt, niektóre dziewczyny przesadzają używając czarnej kredki do podkreślenia brwi lub totalnie usuwając włoski i tatuując sobie linię brwi... OMG Ładnie i delikatnie podkreślone brwi nadają naszej twarzy pogodnego wyrazu i charakteru; zyskujemy odpowiedni zarys. Ja do podkreślania brwi używam brązowej kredki z Eveline beauty line lub cienia matowego nr 4 z paletki Avon mocha latte. Obojętnie czym podkreśla się brwi, czy jest to cień, kredka, czy "specjalny cień do brwi", ważne by kolor był chłodny, wręcz wpadający w szary. Rudości i ciepłych barw unikajcie na brwiach.
- KONTUROWANIE TWARZY- czyli nakładanie bronzera w zagłębienia kości policzkowych. Dla bardziej wymagających aplikowanie bronzera na skrajnych częściach czoła, kącikach nosa, kościach żuchwy i linii twarzy pod uchem. Bronzer powinien być dobrany odpowiednio do karnacji skóry, czyli brązowo-pomarańczowy nie nadaje się dla osób z jasno-różową karnacją itd. Same musicie wiedzieć w czym się czujecie dobrze. Ja używam bronzera z honolulu. 
- BAZA POD CIENIE- nigdy nie należy o tym zapominać, gdy chcemy by cienie były wyraźne i nierozmyte. Bardzo ważne jest, gdy przed nałożeniem jakiegokolwiek koloru na powiekę wklepiemy specjalną bazę pod cienie lub zwyczajny korektor, czy fluid. Jeśli tego nie zrobimy, cienie nie będą się długo utrzymywać, nie będą wyraziste i nie uzyskają swojej pełni koloru. Dzięki dobrej bazie nawet najtańsze cienie mogą wyglądać okej. Inną zaletą bazy jest to, że rozświetla i rozjaśnia naczynka lub zacienienia. Ja jako bazę używam kamuflażu z Catrice nr 010 Ivory lub na co dzień rozświetlający korektor pod oczy BB firmy Bell.

To 4 bardzo podstawowe kroki, o których nie można zapomnieć malując się. 

A teraz makijaż!
Ten makeup jest wbrew pozorom łatwy, ale za to efektowny w swojej prostocie. Rysując zwykłą kreskę również można dodać oku koloru i spektakularności. 






1. Na całą powiekę nałożyłam jasno beżowy, połyskujący cień.
2. Zagłębienie podkreśliłam jasno brązowym cieniem.
3. Linię zagłębienia zarysowałam czarnym cieniem.
4. Całość dokładnie roztarłam. (podkreślone zagłębienie oka nada mu głębi i kształtu)
5. Białą kredką narysowałam linię wzdłuż rzęs.
6, 7. Od końca, czyli od zewnętrznego kącika oka zaczynam nakładać cienie- od najciemniejszych do najjaśniejszych. W moim przypadku od czarnego, poprzez burgund, aż do jasnego różowego. Można zastosować inne barwy ;-) Całość rozetrzeć i połączyć stopić odcienie.
8. Zewnętrzny kącik podkreśliłam jasno różowym cieniem.
9. Wytuszowałam rzęsy.



K O N I E C

To naprawdę prosty makeup. Bardzo łatwo można go wykonać, wystarczy jeden cienki, precyzyjny pędzelek i jeden zwykły pędzel do cieni. Podkreślenie załamania oka można pominąć, choć ten obszar jest zaakcentowany, to nadaje on niesamowitej głębi oku. Spróbujcie :)

Jak Wam się podoba taki makeup? Co sądzicie o moich podstawowych krokach w makijażu?
Pozdrawiam,
Sarolova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz