21.04.2016

#CAMOUFLAGE INSPIRED

Hejj :)
Dzisiaj wpadam tutaj z makijażem z motywem, który mega mi się podoba od zawsze. W dodatku, w tym sezonie jest całkiem modny - MORO. Kojarzony z armią i żołnierskimi mundurami. Klasyczne moro to połączenie oliwkowej i butelkowej zieleni z czernią. Według mnie to zestawienie kolorów świetnie do siebie pasuje. Moro dodatki idealnie pasują do luźnego, miejskiego stylu, a ja taki właśnie taki najbardziej preferuję w swojej garderobie. Do dzisiejszego makijażu zainspirował mnie trochę mój snap, trochę trendy, a trochę wena, także wiele rzeczy po trochu. ;) 
Zobaczcie sami...












Bardzo podoba mi się połączenie oliwkowej i czarnej kreski na tle zielonkawych cieni. wówczas kreska nie jest agresywna, a bardzo ciekawie współgra z resztą. Dzięki duraline stworzyłam eyeliner z cienia z paletki Makeup Revolution Flawless Matte. Granice zielonych cieni rozmyłam ciepłym brązem, dzięki temu całość prezentuje się spójnie i nie ma wyraźnego odcięcia między zielenią, a skórą. Bardzo często stosuję ten zabieg ;)






Usta zostawiłam w naturalnej tonacji. Postawiłam na brązowe kontury, a środek wypełniłam pomadką o brzoskwiniowych tonach, by ożywić ogólny wyraz.











Dziewczyny w snapbackach nie muszą wyglądać jak chłopczyce. Z resztą ten pogląd raczej już dawno jest  nieaktualny. Ja lubię "nosić się" w takim wydaniu, a ten makijaż jest interpretacją mojej czapki. Nie rysowałam moro na powiece świadomie, bo głownie kierowałam się kolorami, aniżeli formą. LOVE IT :)



Kosmetyki użyte do makijażu:

TWARZ:
- Make Up Atelier Paris foundation
- Ekocera puder ryżowy
- Loreal True Match korektor 
- KOBO bronzer Nubian Desert
- My secret illuminatior
- W7 Africa

BRWI:
- orifame eyebrow kit
- Catrice żel do brwi

OCZY:
- Maybelline Tolor Tattoo Creme the nude
- Max Factor black khol
- Eveline celebrity eyeliner
- Makeup Revolution Iconic Dreams
- W7 honolulu bronzer
- Sleek Ultra Mattes palette
- Makeup Revolution Flawless Matte palette
- Loreal Vollume Milllion Lashes
- Inglot, duraline
- Duo klej
- rzęsy ebay

USTA:
- Golden Rose Classics nr 326
- Golden Rose Vision Lipstick 130

Co sądzicie? ;-)
Pozdrawiam :*
Sara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz