5.12.2015

TROCHĘ #KOLORU

Hej, hej!

Holidays are coming, holidays are coming tak bardzo odczuwalne. Uwielbiam tę piosenkę, jak i w sumie większość tych świątecznych. Dla mnie Boże Narodzenie i czas wokół tego wydarzenia jest magiczny, jedyny w swoim rodzaju. To definitywnie najlepszy czas w roku! Od następnego posta rozpocznę serię makijażów świątecznych, a zaraz po tym zrobię ukłon w stronę sylwestrowych propozycji makeupowych. Będzie bling bling :D

Ale dzisiaj... trochę koloru, jakby powrót do lata, wiosny. Miałam ochotę na coś więcej niż brąz i czerń, dlatego dzisiaj postawiłam na odcienie niebieskiego, morskiego i rdzawego (!? nie wiem jak inaczej nazwać ten kolor).






Ten makijaż oka zbudowałam głównie przy pomocy paletki Sleeka Ultra Mattes V2 Darks Palette, czyli matowej paletki, o której wspomniałam TU. Im dłużej jej używam, to stwierdzam, że sleek jest całkiem spoko ;-) Mam już 2 paletki w kuferku, a trzecia jest w drodze ;-)
Przejdźmy do tutorialu






1. Najpierw nałożyłam granatowy cień o nazwie INK z paletki Sleek na zewnętrzny kącik. Roztarłam go.
2. Wewnętrzny kącik podkreśliłam morskim odcieniem ORBIT.
3. Załamanie podbiłam ceglastym kolorem (MAPLE) i połączyłam z innymi cieniami.
4. Na zewnętrznym kąciku dolnej powieki nałożyłam czarny cień (NOIR).
5. Całą wewnętrzną część powieki górnej i dolnej zaznaczyłam rozświetlaczem z Makeup Revolution Peach Lights.
6. Eyelinerem narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs i zaznaczyłam linię wodną.
7. Dokleiłam sztuczne rzęsy i wytuszowałam je razem z moimi.




















Zaszalałam w tym makijażu :D Mocne oko, mocne usta, ale do zdjęć jak najbardziej można :) Tak zaznaczone oko z bardziej neutralnymi ustami wcale nie jest zbyt krzykliwe i z powodzeniem sprawdziło by się np na imprezie sylwestrowej. 



Kosmetyki użyte:

TWARZ:
- Bourjois Healthy Mix nr 54 + Revlon Color Stay wersja sucha/normalna Buff
- Wibo, Fixing Powder
- W7 Hollywood bronzer i rozświetlacz
- Loreal True Match conclear vanilla


OCZY:
- Sleek Ultra Mattes V2 Darks Palette - Ink, Maple, Orbit, Noir
- Makeup Revolution Peach Lights Highlither
- Golden Rose, Perfect Lashes Eyeliner
- Wibo, Pump Up
 - Inglot, klej DUO
- Essence, Frame 4 fame, 05 natural lashes

USTA:
- Golden Rose, Velvet Matte nr 20



Jak wrażenia? ;-)
Pozdróweczki 
Sara :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz