17.04.2015

#WIOSENNE ORZEŹWIENIE

Heeeeeeeeeeeej :)

Wiosna w pełni, a u mnie na blogu, a bardziej na powiekach, mało koloru. Postanowiłam to zmienić ;-) Moja dzisiejsza makijażowa propozycja ma wiosenne i żywe barwy. Sprawdzi się szczególnie dla osób o zielonych, szarych, brązowych i piwnych oczach. A zatem...





Oto tutorial:




1. Na całą powiekę nałożyłam ciepły, jasny pomarańczowy cień z paletki Sleek Ultra Mattes odcień Flesh.






2. W zewnętrznym kąciku na dolnej i górnej powiece nałożyłam przydymiony, ciemny pomarańczowy z paletki Makeup Revolution Flawless Matte odcień Burnt.






3. Zewnętrzny kącik podbiłam trochę brązowym cieniem z tej samej paletki w odcieniu Bark.





4. Na środek powieki docierając aż do wewnętrznej części powieki zaaplikowałam cień w kolorze intensywnej pomarańczy. Użyłam różu z jedwabiem z Wibo odcień nr 11.





5. Wzdłuż górnej linii rzęs narysowałam ostro zakończoną kreskę metalicznym eyelinerem z Golden Rose w kolorze pistacjowym nr 4. Wewnętrzny kącik rozświetliłam cieniem z paletki MUR Flawless odcień Highlite.





6. Na dolną powiekę nałożyłam miedziany pigment z essence w odcieniu cop & copper 08. Linię wodną podkreśliłam cielistą kredką z My Secret, a górną linię wodną zarysowałam czarnym cieniem. 





7. Wytuszowałam rzęsy. I koniec ;-)













Na twarzy mam:
- podkład Rimmel Match Perfection odcień 200 Soft Beige
- puder Rimmel Stay Matte
- kamuflaż Catrice 001 pod oczami i jako bazę na powieki
- bronzer Honolulu
- rozświetlacz LadyCode Highlighter Glow

Brwi:
- Oriflame Eyebrow kit
- Catrice eye brow fixing gel (edycja limitowana)

Usta:
- Pomadka Golden Rose Velvet Matte nr 27
- błyszczyk Avon plump pout bezbarwny 



I jak Wam się podoba? Czuć wiosnę? ;-)
Pozdrawiam,
Sara

3 komentarze: