5.01.2015

MAKIJAŻ WYKONANY TRZEMA KOSMETYKAMI #3KOSMETYKI

Hejooo,


dzisiaj challenge. Wykonałam makijaż twarzy trzema kosmetykami, czyli bronzerem, pomadką i tuszem do rzęs. Dokładniej:


- bronzer W7 honolulu
- pomadka Golden Rose Velvet Matte odcień 20
- tusz do rzęs Lovely Pump Up




Pokażę Wam, że nie zawsze tusz do rzęs musi być tylko do rzęs, a bronzer tylko na policzki. Dane kosmetyki można używać do różnych celów, wystarczy trochę pokombinować ;)
Oczywiście w tym makijażu założyłam, że mam piękną, bez niedoskonałości cerę, która nie potrzebuje podkładu i że posiadam nienaganne brwi :P 





Tutorial:

1. Bronzer nałożyłam na większość powieki formując go w kształt kociego oka, zostawiając tylko puste, niewielkie miejsce na środku.
2. Na środku wklepałam palcem szminkę wtapiając ją w bronzer. Dzięki temu, że zastosujemy taką technikę, odcień nie będzie tak intensywny i łatwiej będzie nam pozbyć się granic między bronzerem, a pomadką.
3. Zmieszałam bronzer i pomadkę z przewagą kosmetyku przeznaczonego na policzki. Zarysowałam powstałą mieszanką dolną powiekę.
4. Starłam małym pędzelkiem do eyelinera (mam ten z LancrOne) tusz z pędzelka do tuszu do rzęs, po czym narysowałam kreskę wzdłuż linii rzęs.
5. Wytuszowałam rzęsy.
Na końcu nałożyłam bronzer na środek policzków i okolice skroni, pomadką zarysowałam usta. Pomadkę można również użyć jako róż do policzków, ale ja stwierdziłam, że w tej propozycji to zbędne.

Nie wiem skąd się wzięły te kropki na linii rzęs :/





Jak Wam się podoba? Można wymalować się mając niewielką liczbę kosmetyków, wystarczy trochę poeksperymentować. ;-)

Pozdrawiam,
Sara


9 komentarzy:

  1. Moje zdolności manualne nie są zachwycające, ale przyznam szczerze że chyba byłabym w stanie zrobić ten makijaż. Minimalizm to coś dla mnie, a tu mamy pomysłowy minimalizm, ekstra! Podoba mi się kreska, jest ładnie zrobiona, i ten róż który przebija się przez makijaż nadaje całości nietypowy i ciekawy wygląd.

    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj go wykonać! Nie trzeba mieć fury kosmetyków, by móc się wymalować ;-)

      Usuń
  2. Tusz do rzęs ,,Wibo,, to rewelacja, dosłownie za parę zł ;) ogólnieTwoje makijaże są świetne, zwłaszcza makijaże oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ten tusz chyba już zawsze będzie w mojej kosmetyczce. Niewiele kosztuje, daje cudowny efekt i mimo to, że stosunkowo szybko wysycha, to i tak zdecydowanie warto się w niego zaopatrzyć :)

      Usuń
  3. Niby tylko 3 kosmetyki, a i tak wyglądasz pięknie! Myślę, że nawet bez tego makijażu wyglądała byś przepięknie. Pięknie się umalowałaś. Elegancko oraz bez przesady. Super!

    OdpowiedzUsuń